I evenemangskalendern
kan du se när olika teatrar
ska spelas.
Du kan också se när
olika fotbollslag spelar
och när det är utställningar.
Om du vill prova en aktivitet.
Eller lära dig mer
om något du tycker är intressant.
Då är det bra
att titta i evenemangskalendern.
Evenemangskalendern heter Upplev mer.
Den finns på kommunens webbsida
upplev.vaxjo.se Länk till annan webbplats.
Där kan du söka efter evenemang.
I evenemangskalendern
finns information om olika aktiviteter.
Det kan vara information
om matcher, konserter
och danskurser.
Vill du veta mer
om olika evenemang
kan du ringa kommunen.
Telefon: 0470-410 00
E-post: info@vaxjo.se