Eldningsförbud i Kronobergs län

Eldningsförbud gäller i hela Kronobergs län från klockan 10.00 lördag den 30 maj och tills vidare. Currently there is a fire ban throughout Kronoberg County.

Stäng meddelande

OMS-fritid

OMS-fritid ordnar aktiviteter i Växjö kommun.

Aktiviteterna är i första hand 
för dig som har en funktionsnedsättning
inom LSS personkrets 1-3

Vi arbetar tillsammans med andra
föreningar och organisationer.

Alla aktiviteter som ordnas av OMS-fritid
är fria från alkohol och droger.
Har du önskemål och frågor
så kan du kontakta oss.

Ring kommunen och be att få prata
med någon på OMS-fritid

Hitta till oss på OMS-fritid

Vi finns på Ljungadalsgatan 2 A i Växjö, våning 1.

Om du som besöker oss är rullstolsburen
är du välkommen till oss via entrén 10 A.
Den som ligger runt hörnet nämare Arenastaden.

Du kan ringa eller mejla till oss

Telefon: 0470-410 00

Skriv ut
Senast uppdaterad: 31 mars 2020
Politik och demokrati