Vem tycker du ska få mångfaldspris 2019

Välkommen med ditt förslag på en person, ett företag eller en förening. Senast den 5 april.

Växjö kommun arbetar för
att alla människor ska behandlas lika.

Därför delar Växjö kommun ut ett pris
till någon som har arbetat för att alla
människor ska behandlas lika.

Priset heter mångfaldspriset.
Det delas ut varje år.

Du kan skicka in förslag på en person,
ett företag eller en förening
som du tycker är ska få ett pris.

Det kan också delas ut till arbetsplatser
inom Växjö kommun.

Skriv till oss och berätta
vem du tycker ska få priset och varför.
Senast den 5 april 2019 vill vi ha ditt förslag.

Skicka ett brev på posten till

Växjö kommun
Box 1222
351 12 Växjö

Eller skicka ett mejl till

kommunstyrelsen@vaxjo.se

Har du frågor kan du ringa eller mejla till oss

Telefon: 0470-410 00

Skriv ut
Senast uppdaterad: 19 februari 2019